Tööaeg:
I-V: 9:00-21:00
Toote juhend on saadaval ainult klientidele, kes on toote ostnud Seetõttu sisestage juhendi allalaadimiseks oma tellimuse number. Tellimuse numbri leiate e-kirjast, mille edastasite tellimuse vormistamisel.
Tarne DPD kulleriga koju
4.99€
Tarne Omniva pakiautomaati
3,00€
Tarne DPD pakiautomaati
2,99€
Kogu kaupa saab tagastada ja vahetada 14 päeva jooksul.
Defektse kauba vahetamiseks või tagastamiseks võtke meiega ühendust e-posti teel: [email protected]
MITTETOIDUDE TAGASTUS- JA VAHETUSPOLIITIKA
4. Kui ostjale on müüdud mittetoidulist toodet, mille kvaliteet ei ole rahuldav, ja müüja ei ole ostjaga puudusi arutanud, on Ostjal õigus Müüja valikul nõuda Müüjalt nõude esitamist:
4.1. asendage vigane toode sobiva kvaliteediga tootega;
4.3. parandada kauba puudused mõistliku aja jooksul tasuta;
4.3. per protingą terminąneatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
4.4. hüvitama kauba puuduste kõrvaldamise kulud, kui müüja ei ole puudusi mõistliku aja jooksul kõrvaldanud ja tarbija on need ise või kolmandate isikute abiga kõrvaldanud;
4.5. lõpetada müügileping ühepoolselt ja nõuda kauba eest makstud raha tagastamist.
5. Kvaliteedigarantii määrab kauba müüja.
6. Kaupu vahetatakse või tagastatakse vastavalt tagastamispoliitikale. Ostja esitab müüjale kirjaliku taotluse, milles täpsustab kauba puudused ja ostja valib ühe käesoleva eeskirja punktis 4 esitatud nõuetest. Taotlusele tuleb lisada tellimuse arve või muu dokument, mis tõendab kauba ostmist või müümist müüjalt, ning garantiidokument (kui müüdud kaubale kehtib kvaliteedigarantii).
7. Kui ostja ei esita ettenähtud korras väljastatud dokumenti, mis kinnitab kauba ostu või müüki kõnealuselt müüjalt, asendatakse kaup või täidetakse muud käesoleva eeskirja lõikes 4 sätestatud nõuded, nagu ostja on täpsustanud, ainult müüja nõusolekul.
8. Kui ostja ja müüja vahel tekib erimeelsusi kauba kvaliteedi osas, võtab müüja ostja kirjaliku taotluse saamisel hiljemalt kolme tööpäeva jooksul kirjalikult ühendust majandusministeeriumi alluvuses asuva riikliku toiduks mittekasutatavate toodete inspektsiooniga (edaspidi "riiklik toiduks mittekasutatavate toodete inspektsioon"), et hinnata kauba kvaliteeti, ning teavitab ostjat viivitamata kirjalikest järeldustest.
9.Kui müüja ei täida käesoleva eeskirja punktides 4 või 8 sätestatud nõudeid,võib ostja taotleda riigi mittetoiduaineinspektsioonilt kauba kvaliteedihindamist ja teavitada müüjat kirjalikult oma järeldustest.
10. Toote kvaliteedi hindamise kulud tasutakse vastavaltseadusele.
11.
12. Suuremõõtmelised ja rasked (üle 10 kg) mitterahuldavakvaliteediga kaubad, mis ei ole toiduained, transpordib müüja kvaliteedihindamiseks, asendamiseks, parandamiseks või tagastamiseks, kui müügilepingusei ole sätestatud teisiti. Selliste kaupade kvaliteeti saab hinnata ka ostjakodus.
13. Kui müüja tõestab, et kauba puudused on põhjustatud sellest,et ostja on rikkunud kauba kasutamise või ladustamise eeskirju, siis kaupa eiasendata, puudusi ei kõrvaldata ja raha ei tagastata.
14. Kui ostjale ei meeldi kauba kuju, suurus, värvus, mudel või komplektsus, on tal õigus asendada see samaväärse tootega neljateistkümne päeva jooksul alates toiduks mittekasutatava kauba müügikuupäevast, välja arvatud juhul, kui müüja on määranud pikema tähtaja.
Kui müüjal ei ole asendamiseks sobivat kaupa, on ostjal õigus tagastada kaup müüjale käesoleva lõike esimeses lõigus osutatud tähtaja jooksul ja saada tagasi selle eest makstud raha.
15. Käesoleva eeskirja punktis 14 nimetatud kaubad vahetatakse või tagastatakse ostukohas või muus Müüja poolt määratud ja Ostjale sobivas kohas. Ostja esitab müüjale kirjaliku taotluse, milles märgib oma eelistused. Taotlusele tuleb lisada müügikviitung või muu dokument, mis tõendab kauba ostmist või müümist kõnealuselt müüjalt.
16. Ostja võib kasutada käesoleva eeskirja punktis 14 sätestatud õigust tingimusel, et kaup ei ole kasutatud, ei ole kahjustatud ja ei ole kaotanud oma kaubakõlblikku välimust. Toote või selle pakendi muutusi, mis olid vajalikud toote kontrollimiseks, ei saa pidada toote välimuse oluliseks muutmiseks.
17. Kui tekib vaidlus kauba väljanägemise muutumise või kauba kahjustumise üle, peab müüja võtma kirjalikult ühendust riikliku toidukaupade inspektsiooniga ja teavitama ostjat viivitamata oma tähelepanekutest pärast kirjalike tähelepanekute saamist.
18. Ostja nõue asendada ostetud kaup sarnase kaubaga või saada raha tagasi käesoleva eeskirja punktis 14 sätestatud põhjustel ei ole pärast sellise kauba ostmist rahuldatud: